søndag 28. oktober 2007

Du er en engel !!

12 kommentarer:

Tilonino sa...

Ja, du er en engel. Så fin engelen din var. Og hjerteteppet i bakgrunnen også. Kjempeflinke e du :)

Klem fra meg, og ha en fin uke.

Käranån sa...

Åhh så fina sker du gjort igen!!! Pepparkaksgubbarna är fina...och så instämmer jag med Tilonino, hjärte-täcket i bakgrunden är vackertHälsn. från ett mycket stormigt o regnigt Vasa

Käranån sa...

Hej igen!
Tack för förklaringen på svigerinde..ha,ha..norska är ett härligt språk,men jag förstår inte riktigt allt alla gånger.Ha en bra dag!!

Lovise sa...

Hei.
Nydelige ting du har laget. Jule tilda var kjempefin, det samme var strømpen.

[morgrethe] sa...

Nydelig engel. Ha en fortsatt fin helg.

Karna sa...

Kjempe flott engel, fikk sydd en slik i fjor, men har til en til...min ble ikke så fin som din....så ut som den hadde snublet og falt i sminkeskrinet....hmmmm

Garden Angel sa...

Å så flink du er til å sy da!!!
Håper jeg ser mer til ting du lager her inne...kommer gjerne igjen. Bloggen din er ny for meg:)

Tilonino sa...

Har du ikke sydd noe nytt fint som du kan vise oss her i bloggen din :)
Venter spent på fortsettelsen her... Ha en fin lørdagskveld. Fikk forresten pakke fra USA, kjempekjekt. Det blir nok flere pakker derfra tenker jeg.Klem

Mia sa...

Kjempefin engel, altså! Og takk for kjempefin hilsen i bloggen min.

En inredoholic sa...

Gud så vacker ängel! Supersöt!

Lovise sa...

Godt nyttår.

claire sa...

j'ai fait le meme ange , je le trouve magnifique . Que j'aimerai parler norvégien